»
Topic: I'm out of here before I get kicked off T-Net. We are
Replies: 6   Last Post: Dec 28, 2019, 9:37 PM by: TheRock®
This topic has been archived - replies are not allowed.


GIVE AN AWARD
Use your CatCoins™ to grant this post a special award and grant the author bonus PawCoins!

Love Love Love!
monetization_on 1000
Quality Content
monetization_on 1000
Big Fish
monetization_on 1000
Hmm
monetization_on 1000
Flammable
monetization_on 1000
Caring
monetization_on 1000
Nom Nom Nom
monetization_on 1000
Ooo, Shiny!
monetization_on 1000
Hear ye, hear ye
monetization_on 1000
Cheers
monetization_on 1000
Bravo
monetization_on 500
Grats
monetization_on 1000
Take My Coins
monetization_on 1000
Great Idea!
monetization_on 1000
Nope
monetization_on 1000

YOUR BALANCE
monetization_on
[ Archives - Tiger Boards Archive ]
Start New Topic
Replies: 6  

I'm out of here before I get kicked off T-Net. We are

emoji_events [6]
Dec 28, 2019, 9:14 PM

28 and O, and if that isn't good enough to respect our players, then I don't need to be on here tonight. 28 and 0 without a LOSS, and if anyone expected that a loss would never happen, you are watching the wrong sport, and it ain't over until the clock expires, and I will be in front of my TV until!!! Good FK-ing Night!!!

2021 orange level memberbadge-donor-10yr.jpg flag link


Re: I'm out of here before I get kicked off T-Net. We are


Dec 28, 2019, 9:15 PM

Good thinking.

military_donation.jpg flag link

Re: I'm out of here before I get kicked off T-Net. We are

[2]
Dec 28, 2019, 9:17 PM

I feel our depth will show as the game goes on and things settle down. BUT, if these SEC refs don’t learn what a holding call is then we will not be able to stop them. Every one of their big runs have come with LBs or DBs getting held.

2021 purple level memberbadge-donor-05yr.jpg flag link

I'm gonna watch the last episode of The Witcher


Dec 28, 2019, 9:17 PM

in hopes of changing our luck. I fully expect a 35-13 Clemson halftime lead when I return.

2021 orange level memberbadge-donor-05yr.jpg flag link


Re: I'm gonna watch the last episode of The Witcher


Dec 28, 2019, 9:18 PM

Just not to the buckies

military_donation.jpg flag link

Most of the ones crying are the same ones

[1]
Dec 28, 2019, 9:20 PM

Saying Ohio St was worthless.

flag link

Re: Most of the ones crying are the same ones

[1]
Dec 28, 2019, 9:37 PM

Yeah. Don’t cash your chickens before the eggs are hatched.

military_donation.jpg flag link

Replies: 6  

TIGER TICKETS

FB GAME: Georgia Tech
FOR SALE: These were purchased for parents weekend, but COVID sent our son home. We paid $80 a piece and are w...

Buy or Sell CU Tickets and More in Tiger Tickets!

[ Archives - Tiger Boards Archive ]
Start New Topic
1522 people have read this post