GIVE AN AWARD
Use your TNET coins™ to grant this post a special award!

W
50
Big Brain
90
Love it!
100
Cheers
100
Helpful
100
Made Me Smile
100
Great Idea!
150
Mind Blown
150
Caring
200
Flammable
200
Hear ye, hear ye
200
Bravo
250
Nom Nom Nom
250
Take My Coins
500
Ooo, Shiny!
700
Treasured Post!
1000

YOUR BALANCE
Another reason to hate ESPN/Disney
storage This topic has been archived - replies are not allowed.
Tiger Boards - Clemson Football
add New Topic
Replies: 11  

Another reason to hate ESPN/Disney


Oct 1, 2022, 9:52 AM

Woke up to watch GameDay this morning and found out Sling lost a contract dispute with Disney effective today.. I mean, are you kidding me? Not even a heads up? REALLY don't wanna go to a sports bar to watch games!

military_donation.jpg flag link military_tech thumb_downthumb_up

Re: Another reason to hate ESPN/Disney


Oct 1, 2022, 9:55 AM

I love sports, so I love ESPN.

flag link military_tech thumb_downthumb_up

Re: Another reason to hate ESPN/Disney


Oct 1, 2022, 9:58 AM

Yeah, wouldn't it be fantastic if I could actually WATCH them though? it's all about dollars. Who do you think is gonna pay for that Big 10 mega TV contract just signed

military_donation.jpg flag link military_tech thumb_downthumb_up

Re: Another reason to hate ESPN/Disney


Oct 1, 2022, 10:14 AM

I never have a problem with them.. Maybe I am a sociopath. I watch the sports don't think about anything else.

flag link military_tech thumb_downthumb_up

Re: Another reason to hate ESPN/Disney


Oct 1, 2022, 9:58 AM

youtube tv. problem solved

flag link military_tech thumb_downthumb_up

Easy solution


Oct 1, 2022, 9:59 AM

Do a free trial with YouTubeTV or Hulu. That will get you through the weekend.

badge-donor-05yr.jpg flag link military_tech thumb_downthumb_up

Re: Easy solution


Oct 1, 2022, 10:02 AM

Yeah, I'm looking at that Fubo free trial. By the way, to the individual who gave me a TD for that...nice... continue your love fest.

military_donation.jpg flag link military_tech thumb_downthumb_up

Re: Easy solution


Oct 1, 2022, 11:07 AM

Except if you're renting rooms in your house so you can retire in Joe Biden's world. There is no way you can get enough band width with more than 5 TV's streaming at the same time. I guess I could just 'unplug' everyone else TV and have them get there own TV. What would Joe Biden do? WWJBD LOL

flag link military_tech thumb_downthumb_up

That really hits the tailgaters hard


Oct 1, 2022, 10:08 AM

Those with DISH are up a creek.

flag link military_tech thumb_downthumb_up

Re: That really hits the tailgaters hard


Oct 1, 2022, 10:17 AM

Yeah. was reading into it a bit, Dish too. A lot of thrown remotes happening this morning I'm betting lol

military_donation.jpg flag link military_tech thumb_downthumb_up

People wonder why their cable and stream bill keeps going up


Oct 1, 2022, 10:26 AM

ESPN paying billions of dollars to the SEC means Disney has to pass that bill to DirectTV, DISH, YouTubeTV, SLING, etc., and then we, the consumer, get to pay for the providers' cost. It is simple economics and is what happens when you have monopolies like Disney.

So basically, congrats, we all get to pay for the SEC network, and in a way, we are all giving the chickens money to a higher degree than we are giving Clemson money.

badge-donor-05yr.jpg flag link military_tech thumb_downthumb_up

Re: Another reason to hate ESPN/Disney


Oct 1, 2022, 10:57 AM

It's the same thing with Dish. No ESPN. I hear that Disney wants one billon more dollars to start showing ESPN again. I bet Disney's phone lines are ringing off the hook right about now!!!!

flag link military_tech thumb_downthumb_up

Replies: 11  

TIGER TICKETS

FB GAME: Season Tickets
FOR SALE: 2 SEASON TICKETS, LOWER LEVEL NORTH STANDS, SECTION UP, ROW E, SEATS 22 & 24. 36 YARD LINE. ABOUT 6 ...

Buy or Sell CU Tickets and More in Tiger Tickets!

Tiger Boards - Clemson Football
add New Topic
1918 people have read this post